Tykkäättekste kamut katella telkkua ? Mun mielestä sieltä tulee joskus tosi mielenkiintoisia dokumentteja. (Emo: joo, joo, toi maanantainen oli OIKEA dokumentti, mutta Tom ja Jerry tai piirretty Disneyn Tarzan EI ole...) Maanantaina tuli joku juttu norjalaisperheestä, jotka muutti vuodeksi johonkin korpeen. Niinkus kuvatekstistä näkyy, niitten emo oli hankkinu niille talveksi ruokaa. Siis ampui poron. Oli aika jännä seurata sen poron juoksemista. No sitä ampumista ei kai näytetty ihan suoraan, tai sit mä ehkä just kattelin ton emon hääräämistä kameran kanssa. Mä en muuten taaskaan tajuu; miks mua pitää kuvata, kun mä katon telkkaria ????? Eihän tota meidän ihmiskuntaakaan kukaan kuvaa, vaikka ne istuu tuntitolkulla ton laatikon edessä ! No, käsittämättömät ovat ihmisrodun kuviot...

370241.jpg