Miau vaan kaikille, nyt emäntä ehti avaamaan mulle oman blogin ! Ja tässä minä olen ihan kaikkine mustine karvoineni. Saanko esittäytyä: Tepi, musta kolli, syntynyt 11.11.2004.  Rakastan ahvenfileitä, tyhjiä paperipusseja, vessan lavuaaria ja räsymattoja. Ai jaa, emo sanoo että pitää mainita myös hänet ja isäntä. No okei, on nekin ihan jees, mistäs ne affenetkaan muualta tulis jos noi ei niitä tarjoilis. Tässä kuvassa mä törötän meidän vanhan kodin pihalla. Nykyään mä oon ihan city-kissa, asutaan kerrostalossa. Mä ulkoilenkin vaan narun päässä. Mutta ikkunoista on kiva seurailla mitä pihalla ja kaduilla tapahtuu. Eikä tarvitse pelätä autoja tai muita isoja pelottavia asioita. Tai siis enhän MINÄ pelkää, emo vaan huolehtii... Kuristaan ja kehrätään !  

286836.jpg

Tässä mä katselen ulos meidän uuden kodin ikkunasta.

287005.jpg