Eilen oli joku sellanen itsepäisyyspäivä, tai joku. No, emo sano että toi Tepi se ainakin osaa viettää itsepäisyyspäivää, kun se vaan tönöttää ja vaanii tuolla maton alla. No oikeesti mä yritin niinku harjotella sitä jotain agenttihommaa, mitä Pappa ja Patekin tekee. Mä olin ihan hiljaa siel maton alla, ettei kukaan nää tai kuule mua. Emo sano, että ketä sä yrität huijata, häntä heiluu ja puolet kollista näkyy.

No okei, ehkä mä rupeen tekeen jotain muuta. Mä rupeen vaik hiirenmetsästäjäks. Tossa toisessa kuvassa mä kuulemma tuijotan. No enhän, kun yritän näyttää välinpitämätöntä. Siis ettei toi hiiru kinnosta mua pätkääkään. Sit mä teen yllätysloikan, ja saalis on taattu ! Toi on tietysti vaan harjotuskappale, kun sitä ei voi syödä. Syömisestä puheenollen, isäntä oli ostanu mulle puna-ahventa. Voi lurps se oli hyvää ! Ja emo toi sellasta purkkijutskaa, missä on kanahiutaleita. Se on yks mun superherkuista. ja sitte mä sain velä nuolla emon jäätelökupin pohjat. Arvatkaa nukuinko hyvät päiväunet ton jälkeen ! (Emon huomio: ai miten niin päiväunet; jätkä meni kolmelta iltapäivällä pitkäkseen, ja nukkui ilta yhteentoista !)

290178.jpg

290176.jpg