Tässä mä nukkustin ihan kaikessa rauhassa aamulla ennen kun rupes tapahtumaan. Isäntä oli jo häippässy tienaamaan ja joskus puoli yheksän aikaan meille tuli joku heppu. Emo sano että se on sälekaihdinasentaja (????).  Mä en oikeen välitä noista vieraista ihmisistä. (Emo: joo, ei Tepistä vahtikissaa kyllä tule isona). Mä ryntäsin saman tien vaatepinokaapin ylähyllylle ja vielä varmuuden vuoksi emon kenkälaatikoiden päälle; siellä on nääs koko huushollin korkein paikka. Ja sitten se HIRVEE elämöinti alko. Se säletyyppi poras jollain vekottimella ja hakkas vasaralla ja emo paineli imurihirviön kanssa perässä. No eihän sitä kuuntele kukaan... Kun sitten kolmen vartin päästä hiljeni, emo yritti maanitella mua pois kaapista. Arvatkaa vaan näytinkö sille "turpa rullalla" -ilmeen. Illalla se saa luvan tuoda mulle jotain herkkua, tai ainakin antaa silakkia kaapista, kyllä näin on !

307020.jpg