Toi kuva on otettu viime talvena meidän vanhan kodin pihalla. Mun kieli käy vissiin sen takia, kun toi on otettu 25.12.2005 ja mä oon just saanu kaikkeja jouluherkkuja. Ja hei, ei mulla ole valkosia pilkkuja, ne on lumihöytyjä.  Herkuista tuli mieleen, että emo puhu jotain sinapin ja perunalaatikon tekemisestä; eiks se sinappi oo jotain yökskirpeetä ? Mutta perunalaatikosta mä kai tykkään, kun mä kerran tykkään perunamuusistakin ? Ja jotain jouluhössöjä toi ihmiskunta eilenkin kantoi kotiin. Siis voittekste kuvitella, kuudet aamutossut ???????? Mitä ihmettä ne niin monilla tekee *pyöristää ennestäänkin pyöreitä silmiään*. (Emo: no ostettiin lapsille ja appivanhemmille vähän Ainoja ja Reinoja *punastuu*). Ja sitä paitsi, kun ne toi NOIN monta pakettia, saanks MÄ mitään ? Siis jos Joulupukki ei tuo jotain. Olishan se musta epäreiluu, jos kerran muut kaks poikaa ja niitten tyttöystävätkin ja kaikki mummot ja vaaritkin saa lahjoja, mutta MINÄ en ! Jaahas, täytyy vissiin illalla olla oikeen supersöpö ja kiltti...

300628.jpg