Kurrrrnau kamut. Mä kävinkin jo Papalle ja Patelle kertomassa, että mä näin eilen ihan mielettömän isoja lentäviä paisteja meidän pihalla. Tai ei ne lentäny just sillon kun mä ne näin. Emo kerto että ne on jotain puluja. Ei meidän entisen kodin pihalla ollu kun jotain sellasia tirpan kokosia paisteja vaan. Mä näin kuulkaa hikisiä paistinjahtausunia !

Eilen sain kans hyvää ruokaa. Pakastimesta mikrovekottimen kautta silakkafileitä. Vieläkin pitää nuolasta huulia. Mä voisin syödä kalaa vaikka joka päivä, mutta emo sanoo ettei se ole terveellistä. Siis nyt mä en ymmärrä ???? Kun se antaa mulle kalaa, se sanoo että tää on terveellistä, mutta kun mä haluisin syödä melkeen vaan pelkkää kalaa, niin se ei ookkaan terveellistä. Ei vitski mä en jaksa tajuta tota ihmiskuntaa, eihän niitten jutuissa ole mitään logistiikkaa, vai mitä se nyt on.

Ai niin, ja mä sain eilen uuden isomman vessan. Isäntä sano (siis isäntä on niinku emon isäntä, MÄ olen isäntä koko huushollissa) että toi kolli on niin julmetun suuri, ettei se mahdu kunnolla peuhaamaan tuolla huussissaan. No en mä nyt niin kauheen iso oo, hiukka yli viis kiloo täyttä lihasta... Mutta on se kyllä kaverit niin, että on siinä isommassa huussissa kyllä parempi peitellä tsydeemit. Paitsi että nyt ei saa niin helposti niitä futishelmiä pois sieltä laatikosta levitykseen. Oiskohan toi kuitenkin ollu yksi syy sen isomman laatikon ostoon ? (Emo: siis tuo oli THE syy isompaan laatikkoon. Ja tuo kommentti isännyydestä pitää kyllä täysin paikkansa:)